توضیحات آگهی

آقا پوآرو حدود ۱۱ ماهشه، وقتی که پیداش کردم حدود ۳ ماهش بود، پوکی استخوان داشت و یکی از دستهاش بنظر شکسته بود. وقتی برمش دامپزشکی مشخص شد مادرزادی دستش مشکل داره. توی این مدت دارو، مولتی ویتامین و غذای خوب گرفت و خوشبختانه پوکی استخوانش برطرف شد. دستش هم به حد قابل توجهی بهبود پیدا کرد تا جایی که حتی میتونه گاهی اوقات وزنش رو روی دستش بندازه. البته دستش هیچ مشکلی براش ایجاد نکرده، بازی میکنه، ظرف خاک میره و کاملا مثل یه گربه سالم بدو بدو میکنه. پوآرو فوق العاده مهربان و قدرشناسه. به ناز و نوازش و بغل خیلی عادت داره به همین خاطر به کسی سپرده میشه که مسئولیت پذیر، دلسوز و متعهد باشه و تا آخر عمر سرپرستش بمونه.

هشدار مراقب کلاهبرداران باشید و از پرداخت هزینه خودداری کنید
آشنا شدن با نحوه عملکرد سایت واگذاری رابینسه

دیدگاه خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای واگذاری گربه فوق العاده مهربان

  1. kavehvictor@gmail.com

    سلام
    از مهمترین اولویت های بنده خاصه متعاقب زندگی زناشوئی ام با همسران و معشوقه های مه روی نوجوان آتی ام نگه داری سگ ها و حتی گربه های خانگی ام تا ابد می باشد که بی اندازه برای من اهمیت دارند.و حتی همسران و معشوقه ها و فرزندان و دوستان آتی ام مکلفند در مناسبت های میمون و فرخنده مختلف حیوانات بسیار دوست داشتنی مزبور خاصه سگ های خانگی و ایضا گربه های خانگی ام در درجه دوم را به من اهدا کنند.که حتما برخی از اتاق های خانه ام به آنها تخصیص داده خواهد شد.ممنون
    من عاشق حیوانات خانگی اعم از سگ و گربه خاصه سگ های خانگی اعم از پودل و بولداگ و آکیتا و سنت برنارد و چاو چاو و…هستم و بشدت از همسران و فرزندان آتی ام انتظار دارم که با من در این حوزه تقارب حداکثری داشته باشند و در مناسبت های مختلف بهم اینا را هدیه بدند و تا ابد باید با هام باشند چه در ایران چه در خارج چه در داخل هواپیما و…!حتی در حجله عروس!الان هم که در آستانه ازدواج با همسر اول بسیار مه روی نوجوان و…ام و یا مهاجرت برون مرزی می باشم حتما و حتما قبل از ازدواج خانم بنده باید اینا را برام بخره تا عشقش رو به من ثابت کنه.والا تا ابد طلاق عاطفی بین من و او و…وجود خواهد داشت و اصلا من با کسانی که مثل من عاشق سگ های خانگی نیستند ازدواج نمی کنم.خیلی این سگ ها و بعد گربه های خانگی و…رو دوست دارم.و حتما تهیه شون می کنم.بنده مهمترین اولویتم بعد از ازدواج یا کوچ از ایران نگه داری حیوانات خانگی مورد علاقه ام با اولویت سگ های بسیار باهوش و بازیگوش و تربیت شده خانگی ام می باشد و تا ابد باید اینها در کنارم حتی در اتاق های منزلم حضور داشته باشند و همسران و معشوقه های مه روی نوجوان و آزاداندیش آتی ام و فرزندان آینده ام باید برای تحقق این مهم مشارکت های ابدی با من داشته باشند و حتی در مناسبات مختلف فرخنده این حیوانات بسیار دوست داشتنی و پر ارج و قرب را به من هدیه کنند.والا به هیچ وجه جرات ازدواج و زندگی زناشوئی و رابطه پدر فرزندی و…با من نمی باشند.امیدوارم هر چه سریعتر متعاقب ازدواج با همسر اول بسیار زیبا و آزاداندیش نوجوانم یا مهاجرت برون مرزی ام بهترین سگ های خانگی ترجیحا با سایز متوسط و بزرگ برای حضور در اتاق های خانه ام نصیبم شود تا لذت زندگی بنده هزار برابر بیشتر گردد.سگ های محبوب و مورد علاقه آتی ام تا ابد باید در اتاق های خانه ام سلطنت کنند.ایضا گربه های بشدت محبوب خانگی ام که حتما و حتما باید هر دوی شان تا ابد در کنارم باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن اندروید رابینسه