توضیحات آگهی

مرکز خدمات دامپزشکی دکتر قصرفخری در سال ۱۳۸۳ توسط جمعی از متخصصین و دانش آموختگان دانشگاه تهران  تاسیس شد؛ ایشان مدرک دکتری حرفه ای دامپزشکی و کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست گرایش HSE هستند و قریب به ۱۵ سال است که این مرکز درمانی در جهت  ارائه خدمات درمانی عمومی و کلینیکال دام های بزرگ، دام کوچک و آبزیان فعال می باشد.

این مرکز درمانی و در کنار آن کلینیک طیور از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۸۶ در استان فارس جهت انجام فعالیت های درمانی و کیلینیکال دایر بوده و از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۸ در شهر بوشهر تحت عنوان درمانگاه دکتر قصر فخری فعال بوده است.

دکتر قصر فخری از سال ۱۳۸۸ و بمدت یک سال در پلی کلینیک مهر یاور در استان فارس با مدیریت آقای دکتر مهر پور مشغول فعالیت های درمانی بوده اند. ایشان نظارت فنی بر شناور کشتی های صیادی خلیج فارس را به مدت چندین سال بر عهده داشته اند؛ و پس از گذشت چند سال مجدداً مرکز خدمات دامپزشکی دکتر قصر فخری از سال ۱۳۹۴ با مدیریت ایشان در استان تهران فعال شده است. (این مرکز درمانی در دو استان فارس، تهران و شهر بوشهر فعال بوده است).

آقای دکتر قصر فخری بیش از ۴ سال در زمینه استقرار و تدوین سیستم HSE به صورت تخصصی در باغ وحش ها در پردیسان، کلینیک ها و بیمارستان های داخل باغ وحش (ایمنی و بهداشت مراکز دامپزشکی و مراکز نگهداری حیات وحش) فعال هستند.

خدمات مرکز خدمات دامپزشکی دکتر قصرفخری

در این مرکز کلیه خدمات عمومی و درمانی  شامل:

ویزیت در محل ومرکز درمانی، واکسیناسیون (۳ گانه، ۵ گانه، ۷ گانه، ۸ گانه و هاری)، داشتن امکانات دارتینگ برای مهار سگ و تزریق واکسن و یا دارو، معاینات قلب و چشم، کاشت میکروچیپ، سرم تراپی، انگل تراپی ، درمان و تشخیص انواع بیماری های انگلی (خونی، گوارشی، داخل گوش، انگل های زیر جلدی)، صدور گواهی های بهداشتی (سلامت)، شناسنامه بین المللی، گواهی خروج از کشور، اصلاح و پیرایش موهای زائد و نمدی، کوتاه کردن ناخن و شستشو، معاینات عمومی (ریه ها، اندام ها حرکتی و پنجه ها، شکم، اندام های تناسلی)، تست قند خون، تشخیص و درمان انواع بیماری های گوارشی و کلیه و مجاری اداری، تشخیص و درمان بیماری های پوست، عفونی، قلبی -عروقی و غیره برای تمامی حیوانات خانگی و برخی از خدمات درمانی فوق برای پرندگان زینتی انجام می شود.

هشدار مراقب کلاهبرداران باشید و از پرداخت هزینه خودداری کنید
آشنا شدن با نحوه عملکرد سایت واگذاری رابینسه

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز خدمات دامپزشکی دکتر قصرفخری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن اندروید رابینسه