آگهی حیوانات خانگی رابینسه
آگهی حیوانات خانگی رابینسه

توضیحات آگهی

⚪️ تیله جان، دختر خانوم و گربه کوچولوی ۵ یا ۶ ماهه که از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و متاسفانه یک دستش رو از دست داده و دچار معلولیت (اما بدون محدودیت و همچنان شیطون😍😁) شده، الان به یک سرپرست دلسوز، مهربون و مسئولیت‌پذیر احتیاج داره.

⭕️واکسیناسیون و روند درمانی کامل انجام شده و تیله تحت مراقبت کامل ما قرار داره. همینطور برای واگذاری، تعهدنامه کاملی دریافت می‌‌کنیم تا از صحت مسئولیت‌پذیری سرپرست جدید اطمینان حاصل کنیم.

🟠 تیله جان رو ما توی بدترین وضعیت آسیب‌دیدگی پیدا کردیم و بعد از دو ماه دوندگی که شاید کمترین چیزی که بهش توجه کردیم، هزینه‌های درمان این کوچولو بود (بیش از ۲۰ میلیون تومان)، تونستیم جونش رو نجات بدیم. با این حال برای بقای تیله، پزشک‌های معالج مجبور شدن دست چپش رو که آسیب و شکستگی شدید دیده بود و اعصابش از کار افتاده بود رو قطع کنن.

🔵 این اتفاق قطعا هیچی از زیبایی‌ها و مهربونی‌ها و شیطنت‌های تیله کوچولو کم نکرده و الان سالم‌تر و پرامیدتر از هر لحظه‌ای، تشنه محبته و دوست داره توی منزلی که پدر یا مادر دلسوز و بافکر داشته باشه، بزرگ بشه و انرژی بی‌نهایتش رو به اون خونه منتقل کنه.

⚪️ اگر در خودتون می‌بینید که سرپرستی این کوچولوی قشنگ رو برعهده بگیرید، به ما خبر بدید. اما اگر نمی‌تونید، شاید بزرگترین کمک‌تون این باشه که این پست رو شیر کنید، به دوستان‌تون اطلاع بدید تا ما بتونیم یک سرپرست فوق‌العاده برای تیله خانوم پیدا کنیم.

هشدار مراقب کلاهبرداران باشید و از پرداخت هزینه خودداری کنید
آشنا شدن با نحوه عملکرد سایت واگذاری رابینسه

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیله خانوم – بچه گربه ۶ ماهه (معلول از یک دست)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن اندروید رابینسه