آگهی حیوانات خانگی رابینسه
آگهی حیوانات خانگی رابینسه

توضیحات آگهی

اين كوچولوي زيبا يك سال و نيمه هست نر و عقيم شده و واكسن و ضد انگلش رو خورده… گواهي سلامت از بهترين دامپزشكي مشهد رو داره ولي بسيار اسيب ديده و مورد حيوان ازاري شديد بوده .. توسط سرپرست نالايق چندين بار دست به دست شده…و شرايط روحي خوبي اصلا نداره.
من دلسوز و نگهدارنده موقت اين كوچولو هستم و به اين علت كه خودم پنج تا گربه دارم و دو تا حمايتي… اگر سرپرست لايق پيدا كنم كه بتونه به خاطر تمام زجرهايي كه كشيده بهش محبت كنه و رفاه و اسايش و ارامش رو بهش بده و سايه سرش بشه …به سرپرست لايق سپرده ميشه البته با شرايط.
توجه)كودكان و دختربچه ها بدون اجازه مادر و اقايون بدون تجربه به هيچ وجه تماس نگيرند، بدون توانايي مالي و عدم خريد لوازم به هيچ وجه واگذار نميشه، عدم حساسيت همسر و فرزند و كليه ساكنين خونه به موي گربه، نداشتن وسواس رفتاري و ازار حيوان، توانايي مالي براي انجام كليه موارد درماني و غذاي مناسب و باكس و جاي خواب.
براي واگذاري بازديد از منزل انجام ميشه، مراجعه به دامپزشكي معتمد و تاييد دامپزشكي…ارسال عكس و فيلم، ارسال عكس از كارت ملي سرپرست و در اخر حيوان ازارها تماس نگيرند كه با وكيل ميايم سراغ شون.
در اخر: اگر قلب مهرباني دارين و محبت به اين طفلك اسيب ديده رو دريغ نميكنيند و ميتونيد يك زندگي هميشگي در ارامش رو بهش بدين لطفا با من تماس بگيرين

هشدار مراقب کلاهبرداران باشید و از پرداخت هزینه خودداری کنید
آشنا شدن با نحوه عملکرد سایت واگذاری رابینسه

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرپرست متعهد و مسئول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود اپلیکیشن اندروید رابینسه